Benvärmare

Det blev faktiskt benvärmare konstigt nog. Jag KAN ju sticka! 🙂 Dock blev de lite små för jag använde stickor 4 som det stod på garnet och jag drog nog till lite för hårt. Men övning ger färdighet, antar jag. Det blev en virkad kant för att dölja en mindre snygg uppläggning.

Den första stickade jag på 4+1 stickor men sedan fick jag tips i en grupp på Facebook om att det gick att sticka på 3+1 så då blev nr 2 gjord så. Lite lättare med en sticka mindre att hålla reda på.

IMG_3225a

Det här inlägget postades i Sticka. Bokmärk permalänken.

Kommentera

