Julkalender modell större

Vill bara visa en bild på en stooooor julkalender som min kompis dotter fått av sin farmor. Storleken på denna är ca 100 x 70 cm, grovt uppskattat. Jag har själv 2 broderade tavlor modell större men de är köpta för runt 30 år sedan, och när denna julkalender är inköpt vet jag inte. Jag tycker det är svårt att hitta såna stora broderier, är det någon av er läsare som vet var det kan finnas? Det kan vara julmotiv eller andra motiv.

IMG_0783a

Det här inlägget postades i Brodera. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Julkalender modell större

  1. annaerika skriver:

    Hej! Har du kollat Atelje Margareta eller Iltex broderistuga?

    Tack för titten hos mig!

Kommentera

