African flowers

Oj oj vad jag är dålig på att uppdatera. Eller snarare på att fota för det är där problemet ligger. Jag har fixat klart en hel del saker på sistone men jag har inte fotat dem, därav inga inlägg. Måste ta tag i detta ”problem” nu.

En sak har lyckats komma med på bild iallafall. Jag fotade den för att komma ihåg i vilken ordning motiven skulle sys ihop. En bild på den färdiga duken kommer också så småningom. De är så fina dessa blommor så det kanske blir något mer med dessa motiv.

IMG_3247aa

Detta inlägg publicerades i Virka. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till African flowers

  1. Frida Loppan skriver:

    Vilka fina, ska bli kul att se det färdiga verket!

  2. Mmatilda skriver:

    Visst är de snygga de afrikanska blommorna! Du har ju också satt ihop en snygg färgkombination på dem, så det blir säkert bra i slutändan!

  3. Anki skriver:

    Snygg färgkombo. Blir jättefint!

  4. Suss skriver:

    Vad kul att du hittade till min blogg! Vi verkar ha ett gemensamt intresse. 🙂 Grymt fin färgkombination på blomrutorna! Jag har ett mönster liggande på lut på dessa, har en idé om att virka överkast till döttrarna men de lär bli klara när jag går i pension eller något…

  5. Hedvig skriver:

    Jättesnygga! Måste lära mig virka sådana nån gång… 🙂

  6. Maidi skriver:

    Jättefint ser det här ut att bli…………..

  7. Rebecca skriver:

    Häftiga färger 🙂

  8. Måd Östberg skriver:

    kul att du tittade in på min blog
    och african flower är både vackra och roliga att göra
    nu vill vi se hur de blev….om den är klar förståss
    // Måd

Lämna en kommentar