Välkomna hit :)

Hej på er!

Jag fick för mig att byta ställe att blogga på, så nu hittar ni mig här. Hoppas ni ska trivas och jag med! 🙂

Det har varit dåligt på handarbetsfronten på sistone p.g.a. studier men nu har jag valt att hoppa av några kurser så jag ”bara” läser 125 % istället för mer ändå. Detta medför mer tid för virkning och annat, så nu har jag fortsatt på en bebisfilt jag började på för någon månad sedan. Det blir nog lite tråkigt med endast ljusblått så det kommer nog till ett varv vitt ytterst på alla rutor också tror jag. Vad tror ni om det?

IMG_2969aa

Det här inlägget postades i Virka. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Välkomna hit :)

  1. Astrid skriver:

    Tack!
    Det är jätteroligt att sticka sockor! Inte alls svårt, det finns så många bra mönster.

  2. Bea skriver:

    Kvit ytterst blir flott! 🙂

    Takk for kommentar i bloggen min! Ha ein riktig fin søndag 🙂

  3. veronica skriver:

    Jag tror att det kommer att bli superfint! Galet att läsa mer än 100% du stressar väl inte ihjäl dig? Kram/Veronica

  4. Lille Rosin skriver:

    Hei og takk for besök i bloggen min. Bloggen ser kjempefin ut og det blir nok göy og se når du har fyllt opp mer i den.

  5. Debi Y. skriver:

    The square looks nice. Thanks for visiting my blog. 🙂

  6. Annelie skriver:

    Det är väldigt spännande att gissa vem som skickat paketet, och om du avslöjar vem du är innan din mottagare fått gissa så missar din mottagaren den chansen. Så om du lämnar anonyma kommentarer underskrivna med t ex din garnbytare så kan du lämna lite kluriga ledtrådar om dig själv!

  7. Mådde skriver:

    tack för dina kommentarer i min blog…
    och att virka Hjärtekatter är ju inte samma o samma som man kan tro
    alla blir olika och de består ju av 10 olika delar så de är ju lite olika pyssel
    KRAM

Kommentera

